Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.



SPØRGSMÅL RING TILL OS NU:+45 58 10 88 88

Wednesday, October 16, 2019

Handelsbetingelser

Priser og Betaling

Alle priser på www.plissegardiner.dk er inkl. dansk moms, told, tillæg og afgifter m.m.

og  Pengene trækkes på kundens kort, når varen er sendt fra lager.

Levering

Leveringen foretages via GLS, hvor du både har mulighed for at vælge afhentning i den nærmeste Pakkeshop eller få det leveret direkte til din dør. 

Vi kan levere til Danmark, Sverige, Norge, Grønland, Færøerne, Island og Finland.

 

Fortrydelsesret

Forbrugeraftalelovens §18 fremsiger at du, som køber, har 14 dages fortrydelsesret, Dette er dog ikke tilfældet på plissegardiner.dk, da ordren produceres efter specialmål og dermed falder fortrydelsesretten bort ved afgiven ordre og accept af denne.

Skulle det ske, at du fortryder din bestilling, bedes du rette henvendelse til vores kundeservice. Hvis produktionen ikke er påbegyndt, annullerer vi selvfølgelig din ordre omgående.

 

Beskadigelse/bortkomst

Skulle en forsendelse under transport fra os til dig lide skade eller bortkomme, påtager vi os det fulde ansvar. Vi betragter først bestillingen som leveret, når du har modtaget forsendelsen i hel og ubeskadiget stand. Dette betyder, at du aldrig kommer til at hæfte for varer, der er bortkommet/beskadiget under transporten. Ved modtagelsen af pakken/varerne skal du kontrollere for transportskader inden kvittering for modtagelsen. Såfremt der er en skade på pakken/varerne skal der gøres indsigelse over for transportfirmaet på stedet.

VIGTIGT! Viser emballagen tegn på skade, når du modtager den, skal du åbne pakken i overværelse af  fragtmanden, idet kvittering for modtagelsen er det samme som at sige, at varen er i orden. Er varen beskadiget, påføres kvitteringen "nægtet modtagelse på grund af beskadigelse", hvorefter fragtmanden tager pakken med igen. Herefter skal vi straks kontaktes. Opdager du først transportskaden efterfølgende, skal du ligeledes straks kontakte os.

Det er vigtigt, at den beskadigede emballage bevares for senere besigtigelse af transportør. Vi sørger altid for, at du som kunde bliver holdt skadesfri, hvis skaden er sket før modtagelsen.

 

Garanti/Reklamationsret

På alle vores produkter ydes 5 års reklamationsret i henhold til gældende dansk lovgivning på området. Skulle det være tilfældet, at dine gardiner går i stykker efter garantiperioden, er du velkommen til at kontakte os, hvorefter vi kan finde en løsning, som passer dig bedst.

 

Husk altid at gemme fakturaen, da den er dit garantibevis. Garantien dækker for eksempel ikke ved: betjeningsfejl, modifikationer eller misbrug fra brugerens side. Eventuelle mangler skal reklameres inden for rimelig tid til vores kundeservice.

 

Logstatistik & Cookies

Logstatistik og cookies anvendes på www.plissegardiner.dk og betyder, at et statistiksystem opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende www.plissegardiner.dk har haft, hvor de kommer fra m.m. Indsamlingen har udelukkende til formål at optimere websitet og funktionaliteten.

Logstatistik bruges til:

- at skabe øget brugervenlighed.

 

For at du kan indgå en aftale med os via websitet, skal du registreres med følgende personlige oplysninger:

- Navn Plissegardiner ApS.
- Adresse Farvegade 15 Fjelstervan

6933 Kibæk

Denmark

CVR.: 38775758

- Telefonnummer .: +45 9722 5188
- E-mail :: info@plissegardiner.dk

 

 

Personoplysninger

Personoplysningerne registreres hos Plissegardiner.dk og opbevares i 5 år, hvorefter oplysningerne slettes.

- Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

- Alle ansatte i virksomheden har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

- Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

- Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

- Oplysningerne videregives ikke til tredjepart.

- Der registreres ingen personfølsomme oplysninger.

 

Som registreret hos Plissegardiner.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig.

 

Uenighed og Tvist

Enhver tvist vedrørende leverancen, inkl. betalingstvister, skal afgøres ved Retten i Herning. Dansk lovgivning vil altid være grundlag.<

 

Top